2006. december 17., vasárnap

Egy kedves olvasóm szerint amit az ellenőrökkel kapcsolatban írtam: "Ez nem alternatíva keresés, hanem értelemtlen protestálás mindennel szemben ami rendszert alkot."

Inkább kedvtelés.

Azzal kezdtem, hogy volt bérletem. És most is van. Dec. 22-éig érvényes. Ennek tudatában gondold át újra!

Egyébként meg bármit meg szabad kérdőjelezni. Például azt is, hogy a boltban fizetek (nem a cigiért mondjuk, mert azt már jó ideje nem vettem, de) bármiért.

Miért kellene fizetnie mindenkinek mondjuk egy Tesco-ban, amikor irreálisan nagy profitot könyvelnek el minden hónapban, miközben a munkásaik egy napi polctöltögetésért és rakodásért 2880 Ft-ot kapnak? Egy fél BKV havibérlet árát. Ilyen körülmények között az a normális, ha a szűkölködő eberek igenis fizetés nélkül elfogyasztják a Tescoban azt, amire szükségük van, és ha nincsen pénzük jegyre, akkor pedig tessék bliccelni! Bizony.

Szerintem egyébként nem evidencia, hogy mindent pénzben mérnek az emberek, és mindent csak pénzért vásárolhatsz meg, és mindent amit adsz, azért pénzt kapsz. Azért, mert néhány hülye homo sapiens a Föld nevű bolygón azt hiszi, hogy ez csak így lehetséges, az még nem akadályoz meg engem abban, hogy továbbra is úgy gondoljam, hogy ez az egésze univerzumban a valaha létezett legnagyobb baromság, a különböző űrlénytársadalmak hülyeségeit is ide sorolva, amiket még nem is ismerhetünk.

Nincsenek megjegyzések: