2006. március 13., hétfő

Egy barátom azt mondta ma skype-on, hogy még soha nem vett lánynak virágot, de most mégis megtette. Ami viszont ennél is sokkal romantikusabb, hogy én meg tegnapelőtt vettem magamnak egy súlyzót. Rengeteg időt töltünk együtt, most éppen a talpam alatta görgetem. Nemsokára rászánom magamat arra is, hogy felemeljem. Csak attól félek, hogy kibillentem a Földgolyót az egyensúlyából.

Ma a számláló alapján úgy tűnik, hogy egészen sokan olvasták a blogot. Ha volt valami érdekes is benne, az csak véletlen lehet! Én mindent megteszek ez ellen.
Péntekig el kell készítenem egy dolgozatot a francia ellenállás titkos hadseregének strukturájáról. Ma éjszaka belekezdek. Tegnap is ezt mondtam, de ma tényleg. Ha vége a bejgyzésnek elkezdem. Csak még előtte...és még utána...

Nincsenek megjegyzések: