2007. március 19., hétfő

A március 15-én készült videó anyagát még csak most kezdem el digitalizálni, ezért legalább 1-2 napig eltart, amíg valami használható kikerül belőle ide. Ma a Tilosban március 15-éről beszélgettünk, bár elég csapongó volt a műsor, azt azért sikerült elpanaszolnom, hogy a rendőrök folyton igazoltatnak, amiért kamerázok, és azzal fenyegetnek minden alkalommal, hogy feljelentenek, amiért megsértem a személyiségi jogaikat. Már nagyon várom ezeket a feljelentéseket, mert eddig még egy sem érkezett.

2500-3000 ember vett részt idén a Hősök terén a Békejelen, és még nagyon sokan más helyszíneken. Itt láthatod a beharangozó videót, amit a témához készítettem.
Ja, tomcat árpádsávos zászlóval bringázott körbe-körbe a jel belsejében, hogy magára vonja a figyelmet, tett egy-két kört, aztán megunta, nem volt olyan eredményes ez a hekkelés, mint szerette volna.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Miből gondolod, hogy ez "hekkelés" volt? Nem jobban, mint a vörös kommunista zászlóval felvonuló öreg faszi a tér túlsó oldalán. Egyszerűen én is elhoztam a zászlómat, és én is megmutattam. Nem kéne mindenkit leszólni, nem vagy te erkölcsi piedesztál.

obinándi írta...

A vörös kommunista zászlós faszinger is hekkelés volt, de ez nem jelentett semmi újat a tavalyi békejelhez képest, ezért nem is említettem. Egyébként nem volt rossz ötlet, amit csináltál, ezért nem is szóltalak le, csak leírtam,h nem sikerült a hekkelés (ezek szerint talán azért mert nem is az volt a célja), mint ahogyan a "kommunistáknak" sem sikerült (és lehet,h az ő céljuk sem az volt, pedig néhány éve még azzal is próbálkoztak, hogy díszmenetben érkeztek a térre). Nekem nyolc egyébként.