2006. november 7., kedd

Minden ellenkező híresztelést megcáfolandó: nem tűntem el.

Nincs para. Nem rabolt el egyik titkos szolgálat sem, az ufók sem, és nem változtam hallá, valamint semmi baj nem történt hazafelé.

Szóval a verziók, amik felmerültek:

1. Anyukám verziója:
A/ A határon átkutatták a cuccaimat, és valaki, vagy éppen a határőrök, drogot rejtettek a csomagomba, hogy letartóztathassanak. Utána mivel én nem voltam hajlandó beismerni azt amivel vádoltak, ezért hosszasan kínvallattak, de mindeddig nem sikerült megtörniük.
B/ H-val kocsival jöttünk haza, és az úton elaludt H, meg hasonlók.

2. Rita verziója:
A/ Fasz vagyok és nem jövök.
B/ Anyukám megijesztette, így ezután azt gondolta, hogy lehet hogy valami bajom lett útközben, de egyébként meg inkább valószínűleg csak fasz vagyok.
C/ Békává változtam, és arra várok, hogy egy királylány megcsókoljon. De ha királylányra várok, akkor úgy kell nekem!

3. M verziója: (még meg kell kérdeznem)

4. Hallá változtam, és ha 24 órán belül nem kapom meg az ellenszert, akkor örökké hal leszek.

5. K verziója: Bebörtönöztek a "gonosz" románok.

Nincsenek megjegyzések: