2006. október 1., vasárnap

Vannak igaz dolgok

Ez a kis kérdés és felelet Hallgatói Hálózat honlapján hangzott el, gondoltam bemásolom.

alulinformáltság

Már semmit sem értek. Azt olvasom valahol, a HH mögött valójában az MSZP áll, a HÖK lejáratása a célja. Meg azt is olvasom, a HÖK nem más mint egy kádárképzö lenyúló szervezet. Nem vagyok érintett az egész dologban, csak igyekeznék tisztán látni, de nem sikerül.

Olvasom itt is az idealisztikus hozzászólásokat, örülnék is neki, de már minden gyanús.

Remélem, erre megirja valaki az igazat.


Vannak igaz dolgok :)

A Hálózat a egy információs rendszer, teret nyújt a kommunikációra.

Én magam rendszerkritikus vagyok, és igazán a szabad szellemű rendszerkritikus értelmiség körében érzem jól magamat. Bár egyáltalán nem szeretem ezt a szót, hogy "értelmiség", mert elitista kifejezés...fúj.

Szóval a lényeg, hogy a hálózat Te magad vagy. A Hálózat mögött Te állsz, és mi állunk, mindannyian akik ezt az információs rendszert használjuk. A politika köztünk születik, és rólunk szól. A pártokra meg magasról tojunk, és nevetünk rajtuk.

Legalább is az én szerény szemszögemből nézve erről van szó. És végül is azzal, hogy mi most beszélgetünk itt, ezen a felületen, mindketten a Hallgatói Hálózatban kapcsolódtunk össze, még ha csak egy rövid dialógus erejéig is, számunkra már hasznos a hálózat. Mint tudjuk, a Hálózatnak tagsága nincsen, ezért mi nem tagok vagyunk éppen most, amint ide írogatunk, hanem felhasználók.

Ne félj, inkább nevesd ki Te is azokat, akik a HaHától tartanak, de ne egy gúnyos nevetés legyen ez, hanem inkább felszabadult, mert mi tudjuk, hogy vannak még igaz dolgok, és igaz érzések ezen a földön! :)

Segíts Te is másoknak, hogy ezt megérthessék, és tiszta szívvel élhessenek!

Nincsenek megjegyzések: