2006. május 21., vasárnap

Nem tudom mi a vicces abban, amikor az autóból kiordítanak a biciklisre, hogy jól megijesszék. Ma például még egy rakás szemetet is kidobtak elém ijesztés közben. Egyszer ki kellene próbálnom nekem is, hogy milyen egy autó lehúzott ablakán hirtelen tiszta erőből beordítani menet közben, de az a baj, hogy én nem érezhetném magamat akkora biztonságban, mint az a tahó, aki a kocsijából kiordít.

Akit további részleteiben is érdekel Atenco, az itt talál sok videót. Az egyik végén egy pillanatra Valentina is látható, amikor a hajánál fogva rángatják letartóztatás közben. Ajánlom ezt.

Ez pedig Valentina Palma Novoa blogja (állítólag, de semmi újat nem tartalmaz az 5 mp-es videón kívül).

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem tudom mi a vicces abban, ha megdobnak egy rohadt barackal, raadasul nem is bicikliztem, ha nem munka utan setaltam hazafele... na jo, megertem, hogy valakinek ez vicces, de sajnalom oket. Az viszont tenyleg nem volt vicces, amikor cangaztam, egy srac kihajolt a kocsibol, es okollel fejbeutott. Persze nem fogtam fel rogton mi tortent, mert a kormnyt tartottam minden erommel, es nem volt idom azon gondolkozni, hogy vajon mi tortent, miert billentem meg, csak kesobb neztem fol es lattam a hulyegyereket kihajolvan az elhajto kocsi ablakabol. Ilyenek vannak, de csak arra jok, hogy elmeseljuk, mert szerencsere nem tortent baleset. Persze sajnos nem mindig van ez igy...