2006. május 18., csütörtök

küitések a könyökömön

Nem értem, hogy miért jönnek ki piros kiütések mindkét könyököm alatt. Ha valakinek van ötlete, vagy hasonlóban szenved minden nyáron, akkor légyszi írjon, hogy mi ez! Inkább nem szkennelem be a könyökömet.
A kézfejem is tiszta kiütés egyes nyarakon (bár egyre ritkábban). Ennek ot is keresem.

Ja, azt még nem mondtam, hogy egyik projektem, hogy friss tejet keresek itt Franciaországban, mert eddig csak műanyagízűt találtam. Múltkor egy dobozosra azt hittem, hogy friss tej, juppí... de valami sűrű savanyú cucc volt benne, úgyhogy viszonylag jól összehúzta a mosolyt a számon. Ha legközelebb nem akarok vigyorogni, biztos ilyet veszek. Volt egy fizikatanárom régen a gimiben, úgy hívták: T.P-né. (Ő pedig engem úgy, hogy "T.Szülők ...") Szerintem ő mindig ilyet ivott.
Nem szerettem nála nevetgélni órán, mert akkor előre ültetett, és nagyon büdös volt a szája. Azután már nem volt kedve az embernek nevetni. De a legszörnyűbb nem is ez volt, hanem az, amikor egyszer kedvesen szólt. Az olyan rémisztő, szokatlan és hihetetlen volt, hogy rögtön hányingerem lett. Fúj!! de gusztustalan volt, amikor kedves próbált lenni... édes istenem... akkor már inkább az első pad.

Nincsenek megjegyzések: