2006. április 3., hétfő

Megszökött a lovam

Hiába mondtam L-nek, hogy nem kell kifizetnie a bringámat, amit kölcsön adtam neki és elloptak tőle, mert ugyanígy tőlem is ellophatták volna, ő csak rámtukmálta a bicó árának a felét. Illetve az egészet akarta adni, aztán a felénél egy kicsit többet adott, de utána meghívtam kajálni, amikor tegnap R-rel és H-val burkoltunk négyesben.
Ha az ember kölcsönad egy biciklit, akkor számolnia kell azzal, hogy esetleg nem látja viszont, vagy hogy valami baja lesz, és nem háríthat át minden felelősséget szerintem, hiszen végül is ebben áll a segítség. Ha kifizettetném vele, az olyan volna, mintha úgy adtam volna neki kölcsön a bringát, hogy letétbe helyeztetek 100 €-t, mivel ennyi az ára. A felelősség közös. Csupán a balszerencse hozta, hogy a biciklit pont akkor lopták el, amikor ő használta. Igazából én azt mondtam neki, hogy felejtse el, nem tudunk mit csinálni, de ő mégis fizetni akart.

Viccből kérdeztem ma L-t, hogy biztos-e hogy ellopták: ott nézte-e már, ahova lerakta?

Nincsenek megjegyzések: