2007. április 16., hétfő

Charles Simonyi Obádovics J. Gyula könyvéből tanulta a Matematikát! Rádiókapcsolaton keresztül nyilatkozott Charles az űrből. Én még nem hallottam, mert most épp szarakodik a gépem, és nem játszik le hangot, de azért azt tudni kell, hogy Gyula bácsi nem gyengén jó fej, pl. megtalálható a freevlogon a 80. születésnapja alkalmából feltöltött videó üzenete.

"Soma kérdésére a könyv és a személy, én Zsombok Zoltánt említeném, aki fiatalon meghalt, nagyon-nagyon tehetséges mérnök volt és engem programozásra tanított még 1964-65-ben. És a könyv pedig - akkor még elég fiatal voltam - Obádovics József Gyula könyvéből tanultam a matematikát. Számítógépet persze nem lehetett még semmiből sem tanulni..."

Halgass magyart az űrből! (magyar vagyok ŰRtúrista)

Nincsenek megjegyzések: