2007. március 8., csütörtök

Tegnapelőtt anyám azzal fogadott otthon, miután hazaértem a boltból négy zsmlével, hogy keresett egy rendőr telefonon valami pécsi graffiti ügyében, és hívjam fel minél előbb. Felhívtam, és kiderült, hogy arra volna kíváncsi, hogy ki tette ki az LMV.HU honlapjára azt a képet, amin egy nagy hal kergeti a kishalakat, majd a kishalak összeállnak egy még nagyobb hallá és felfalják a nagyhalat. Szóval ez érdekelte, mert Pécsen valami ilyesmi graffiti került ki másfél évvel ez előtt. Biztos véletlenül jutott eszükbe, hogy a 15 millió utcaművészeti alkotás közül pont ennek nyomozzanak utána, ráadásul pont most. Na mindegy, hát elmondtam nekik, hogy sajnos nem tudok segíteni. Erre felhívták a honlap üzemeltetőjét, és azt kérték, hogy adja ki a honlap adatait. A honlap üzemeltetője persze elmondta, hogy csak hivatalos jogi megkeresésre hajlandó válaszolni. Ezzel vége is.

Örül a szívem, ha arra gondolok, hogy Rendőrségünk serényen dolgozik a bűnügyek felderítésén, és nem piszlicsáré ügyekkel foglalkozik politikai szerepet felvállalva. Biztos véletlen, hogy pont ennek, az amúgy valóban erős politikai üzenettel bíró alkotásnak próbálják az alkotóját megtalálni.

Mindenesetre én nem tudtam, hogy Pécsen is van ilyen stencil. Kíváncsi vagyok, hol lehet, és ki tett feljelentést. Nem csodálkoznék, ha a Rendőrség önszorgalomból kutakodna.

Ha valaki óriási eredménynek tartaná esetleg azt, hogy 5 vagy 6 ember ellen eljárást indítottak és lefoglaltak különféle legálisan tartható fegyvereket, akkor erre csak azt tudom mondani, hogy lócitromot sem ér az egész. A rendőrök az újsághírek szerint csupa legális cuccot foglaltak le.

Húha! Sőt, tele van az én lakásom is fegyverekkel. Például a konyhaszekrény késekkel, a konnektor pedig erős árammal, és a csapomból folyó víz is alkalmas emberi élet kioltására, csak jó ütemben kell félre nyelni...már jöhet is a fekete kocsi.

Nincsenek megjegyzések: