2006. március 17., péntek

Teljes mozgósítás

Zárva az egyetem. Már messziről jól láttam, hogy a kaput itt-ott megtépett transzparensek díszítik. Közelebb érve a szövegüket is el tudtam olvasni: "Teljes mozgósítás!" "Zárva" "Az IEP* harcban áll!" "Mindenki a CPE** ellen!" "Ellenállás!". A legnagyobb, egy a teljes főbejáratot beborító "ZÁRVA" transzparens volt. Azt is feliratok hirdették, hogy egyetemünk nem blokkolás alatt áll, hanem egyszerűen zárva tart, vagyis az egyetem vezetése is a hallgatókkal tart a harcban.

Szóval a 13-án említett házidolgozatom leadási határideje ma volt. De ez ma senkit nem érdekel, úgyhogy megúsztam a magyarázkodást.

H-val estig eldöntjük, hogy szombatra Párizsba utazunk-e, vagy maradunk itt Lyonban.

*Institut d'Etudes Politiques (Politikai Tanulmányok Tanszéke, ahova járok).
**A kifogásolt törvénytervezet rövidítése.

Nincsenek megjegyzések: